Muffinki warzywne

09:46 Unknown 0 Komentarze



Przepis na tę przekąskę jest banalnie prosty:) Każdy bez najmniejszego problemu może zaserwować sobie takie śniadanie. Muffinki wychodzą bardzo lekkie i niezbyt sycące. Świetnie nadają się na lunch do pracy lub szkoły. Można skomponować własną wersję z ulubionych składników i ziół.


 Polecam!











Potrzebujemy:

  • 6 jajek
  • 0,5 szklanki mleka (u mnie roślinne)
  • ulubione zioła  (tymianek, szczypiorek, koperek, oregano... i co kto lubi)
  • starty ser żółty
  • sól
  • kompozycja warzyw (ja wybrałam część mrożonych, które najpierw ugotowałam. Były to: brokuły, kalafior, zielona fasolka i marchewka)
  • oliwki, pomidorki koktajlowe, czerwona cebulka, kukurydza
 



    Przygotowanie:

    1.   Warzywa kroimy na mniejsze kawałki i wrzucamy do foremek.
    2.   Jajka należy roztrzepać z mlekiem. Następnie wrzucamy ulubione przyprawy i trochę soli.
    3.   Taką mieszanką zalewamy nasze warzywa w foremkach (ok. 3/4 wysokości foremki).
    4.   Obficie posypujemy startym serem i układamy kawałki pomidora oraz oliwek.
    5.   Pieczemy w 180 stopniach przez 30 minut.

    Ja użyłam silikonowych foremek, bo mam do nich największe zaufanie i wiem, że nic mi się nie przyklei, ale jeśli korzystacie z innych, to warto posmarować je najpierw oliwą :)





    Sprawdź również

    0 komentarze: